Dziwne dżwięki...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ryży Koń
    Drive
    • 2005
    • 83

    Dziwne dżwięki...

    hmm ciekawych rzeczy tutaj sie dowiaduje, ale skorzystam z porad kolegów i zobacze to cudo... :szeroki_usmiech
  • korkir
    Classic
    • 2005
    • 13

    #2
    Dziwne dżwięki...

    Mimo iż być może jestem "nieproszonym" gościem to mimo wszystko proszę o pomoc. Jestem szczęśliwym użytkownikiem "starszej siostry"-Superba 130PD. Serducho chipowane w Niemczech przez dealera. Wszystko jest ok ale... No właśnie. Przy obrotach 1800-2000 słychać 2-3 razy dziwne "bzzzzz"(pedał w podłodze) jak rówież w czasie gdy w tym zakresie gwałtownie odpuścimy. Na IV biegu w tym zakresie dają się odczuć wibracje( Na niższych nie, bo szybko przechodzi). Co może być przyczyną? Za wszelkie sugestie będę dozgonnie wdzięczny!
    Wcześniej użytkowałem dwie Oktawki (90 i 110 seryjne). 180kkm i 260kkm beż żadnych problemów z wyjątkiem standardu-przepływomierze co 80kkm i stąd mój wybór był prosty-Superb.
    Jeszcze raz dzięki za jakąkolwiek pomoc!
    Super stronka, szkoda, że nie trafiłem na nią wcześniej!
    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Dziwne dżwięki...

      Zamieszczone przez korkir
      Na IV biegu w tym zakresie dają się odczuć wibracje( Na niższych nie, bo szybko przechodzi). Co może być przyczyną?
      A jaki masz moment obrotowy po zawirusowaniu ? Generalnie wibracje spowodowane sa zwiekszeniem momentu - nie nalezy wciskac pedalu do podlogi na zbyt niskich obrotach.
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • korkir
        Classic
        • 2005
        • 13

        #4
        Re: Dziwne dżwięki...

        Zamieszczone przez _tm_
        Zamieszczone przez korkir
        Na IV biegu w tym zakresie dają się odczuć wibracje( Na niższych nie, bo szybko przechodzi). Co może być przyczyną?
        A jaki masz moment obrotowy po zawirusowaniu ? Generalnie wibracje spowodowane sa zwiekszeniem momentu - nie nalezy wciskac pedalu do podlogi na zbyt niskich obrotach.
        410
        Generalnie staram się unikać wciskania do podłogi ale czasami trzeba.
        Bardziej mnie niepokoją te "bzyczenia"-tak jakby coś się przestawiało. Nie wiem czy tak jest od początku bo auto odbierała moja lepsza połowa. Ja wsiadłem po przebiegu ok 5kkm i już było... Niemniej jednak teraz jest 30kkm i nie nasila się, jest beż zmian więc może tak było od razu.

        Komentarz

        • Uki
          Ambiente
          • 2005
          • 139

          #5
          Drgania pochodza od koła zamachowego, a przyczynależy po stronie wysokiego Nm
          Uki
          Premium Car Care - Auto Kosmetyka

          S-maxD
          V 50

          325ic

          Komentarz

          • arci9
            RS
            • 2004
            • 2007

            #6
            Drgania pochodza od koła zamachowego, a przyczynależy po stronie wysokiego Nm
            ale po jakimś czasie powinno minąć...?
            u mnie też tak było czasami gdy się zapędziłem i np. na 6 dodawałem gazu przy 1600 obrotach (na pierwszym sofcie) - później przeszło ,na drugim virusie już nie miałem takich nieprzyjemności

            Komentarz

            • Master's
              Ambiente
              • 2004
              • 100

              #7
              410 Niutków to gigant moment. W mojej opinii za mocny. Szybko skończy sie dwumasowe koło zamachowe a i sprzęgło nie wiadomo ile wytrzyma. :twisted:
              Pogromca mitów...o pieknych koniach

              Komentarz

              Pracuję...